Per a la fase d'intervenció autònoma a l'INS Quatre Cantons, vaig desenvolupar, juntament amb la meva companya de pràcticum Rosa-Cristina Sayeras, tres unitats didàctiques contextualitzades: una de genètica, i dues d'anatomia i fisiologia per a 4t d'ESO.
Genètica per 4t d'ESO
Anatomia i Fisiologia Humana per 4t d'ESO
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada