Sobre mi


L'educació d'infants i adolescents sempre m'ha interessat. Per això, després de 7 anys en la recerca biomèdica en Alzheimer, he decidit fer un gir professional per dedicar-me definitivament a l'educació. Aquest bloc va néixer, precisament, en el punt d'inflexió, i recull materials que he elaborat i aplicat a l’aula, vídeos sobre la meva intervenció docent, reflexions entorn a la professió, i la recerca desenvolupada sobre la gestió de l'ús de les tecnologies a secundària.

He realitzat el pràcticum a l'INS Quatre Cantons, el qual treballa a partir de centres d'interès i projectes, traient partit de l'ús de les tecnologies. Gràcies a la formació en Biotecnologia i el Màster de Professorat en Ciències Naturals, tinc doble especialitat en Física-Química i Biologia-Geologia, podent ser professora de totes les assignatures de ciències de secundària. A més, havent realitzat estades a França i EEUU, puc donar les classes en anglès i francès còmodament.


Actualment participo en l'elaboració de programacions didàctiques per al programa europeu XploreHealth que cerca apropar la recerca biomèdica a l'aula, i busco fer-me un forat en un institut obert a la innovació didàctica i l'aprenentatge competencial.

Si esteu interessats en persones motivades per a noves incorporacions i substitucions a la vostra escola o institut, no dubteu en contactar-me. També imparteixo xerrades de recerca en biomedicina per a alumnes de secundària. Per conèixer més detalls de la meva formació i CV :
Elisabet Barbero - bet17setembre(a)gmail.com

Cap comentari: