Portafoli d'aprenentatges

diumenge, 11 de gener del 2015

Temperatura, difusió i teoria cinèticomolecular

Incloent experiències curtes a l'aula permetem que els alumnes formulin hipòtesis sobre qüestions comprovables i connectin la teoria amb la realitat. Perquè no és el mateix imaginar-ho, que fer-ho i sentir-ho!

Publicat per Elisabet Barbero a 0:51 Cap comentari:
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest
Missatges més recents Missatges més antics Inici
Subscriure's a: Missatges (Atom)

Apartats

  • Entrades del blog
  • Sobre mi
  • Unitats didàctiques
  • Intervenció a l'INS 4C
  • Treball final de màster: Gestió de l'ús de les TIC...
  • Avaluació de rescursos utilitzats
  • Auto-avaluació de les competències desenvolupades durant el pràcticum
  • Infografia de la recerca-acció

Arxiu del blog

  • ▼  2015 (7)
    • ►  d’abril (1)
    • ►  de març (5)
    • ▼  de gener (1)
      • Temperatura, difusió i teoria cinèticomolecular
  • ►  2014 (4)
    • ►  de desembre (3)
    • ►  de novembre (1)
Elisabet Barbero. Tema Fantàstic, S.A.. Amb la tecnologia de Blogger.