Em poso a
escriure amb moltes ganes de fer el primer pràcticum. El viatge
cap a la docència ha començat intens i decisiu. Allò en mi que feia que se’m
caigués la baba quan companys de Biotecnologia canviaven de rumb cap a
professors d’institut, ara floreix i empata la balança entre la investigació i
l’ensenyament. Tinc l’estranya sensació que no és just que parli així del que
m’ha apassionat els últims 5 anys de la meva vida... també l’estranya sensació
d’egoisme sabent-me amb possibilitats, per les circumstàncies que s’han donat,
de seguir fent-me camí en la recerca biomèdica. Però tot i així un és esclau
del que sent i sé que l’educació m’interessa i m’agrada i no podia sentir que
deixava aquesta porta tancada.
Tot el que hem
après fins ara... de la didàctica de les ciències... de la naturalesa de la
ciència en sí (que he disfrutat no sols com a aprenent de professora sinó com a
investigadora!)... els records que em venien de la mà del que havia estudiat a
l’ESO i batxillerat... i apropar-se al món adolescent des de la UOC... en
definitiva, han reunit moltes ganes de fer un dilluns d’institut!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada