divendres, 6 de març del 2015

5-3-2015 En Marc continuació...


A la següent sessió, en Marc va seure on seia sempre. Va demanar permís a en Tomàs per seure al lloc del darrer dia. És a dir, malgrat que en aquest institut els alumnes de 3r i 4t seuen com volen, en Marc sentia que havia de demanar permís per fer-ho. El cas va ser que l'Arnau encara no havia arribat i de moment no va canviar de lloc. A mitja classe l'Arnau va arribar per sorpresa (i alegria) seva... i de seguida va demanar de posar-se al seu cantó. Va tornar a canviar-s'hi.

Finalment, a la tercera va ser la vençuda! El tercer dia va seure directament al cantó de l'Arnau, al seu nou lloc!!! Des d'aquell dia, se li ha notat el canvi progressiu d'estat d'ànim... me n'alegro ja que realment se'l veu molt més animat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada