Portafoli d'aprenentatges

dissabte, 7 de març del 2015

Modelitzant l'herència genètica

Treballant amb models per aprendre construïnt, manipulant, cooperant i, en definitiva, sentint.

Publicat per Elisabet Barbero a 0:20
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Entrada més recent Entrada més antiga Inici
Subscriure's a: Comentaris del missatge (Atom)

Apartats

  • Entrades del blog
  • Sobre mi
  • Unitats didàctiques
  • Intervenció a l'INS 4C
  • Treball final de màster: Gestió de l'ús de les TIC...
  • Avaluació de rescursos utilitzats
  • Auto-avaluació de les competències desenvolupades durant el pràcticum
  • Infografia de la recerca-acció

Arxiu del blog

  • ▼  2015 (7)
    • ►  d’abril (1)
    • ▼  de març (5)
      • Modelitzant l'herència genètica
      • 6-3-2015 Feliç final de setmana
      • 5-3-2015 En Marc continuació...
      • 3-3-2015: Estrenem l'UD de genètica!
      • 2-3-2015 El cas d'en Marc
    • ►  de gener (1)
  • ►  2014 (4)
    • ►  de desembre (3)
    • ►  de novembre (1)
Elisabet Barbero. Tema Fantàstic, S.A.. Amb la tecnologia de Blogger.